PŘESTAVBY LPG

Uvažujete o plynu do auta, tedy přestavbě vozu na alternativní pohon LPG? Chtěli byste získat více informací o LPG, LPG přestavbách či plynovém zařízení vhodném do Vašeho vozu? Tak čtěte dál....

Odborná montáž plynové instalace  - to je základ!

Palivo LPG

LPG (liquefied petroleum gas) je směs plynů propanu a butanu někdy nazývaný i autoplyn, a to především díky své vynikající vlastnosti jako motorové palivo.

Zkapalněný plyn má široké využití v dopravě, kde se používá jako pohon pro osobní automobily, motorové vozíky, autobusy či nákladní vozidla.                  

Přestavba vozu na LPG

Na základě řady osvědčení vydaných Ministerstvem dopravy ČR můžeme přestavět a schválit do provozu téměř každý automobil s benzinovým pohonem. Dle typu motoru si můžete vybrat vhodné plynové zařízení do Vašeho vozu.

LPG systémy se dělí do čtyř skupin - generací, a to dle použití pro určitý palivový systém automobilu.

 

Instalace I. generace plynového zařízení

 

Instalace I. generace je určena do vozidel s karburátorem, jednobodovým vstřikováním a vícebodovým vstřikováním bez katalyzátoru.

V tomto systému je vytlačován kapalný plyn z nádrže přes multiventil do reduktoru (zde se ohřívá kapalinou z chladícího okruhu vozidla) a přechází v plynnou fázi. V této plynné fázi se plyn přivádí ke směšovači, kde se mísí s nasávaným vzduchem. Takto vzniklá palivová směs je dávkováná přes sací ventily do spalovacího prostoru motoru.

U tohoto systému I. generace je bohatost nasávané směsi regulována škrtícím šroubem, který je umístěn v plynové hadici mezi reduktorem a směšovačem. U systému I. generace není možné zajistit optimální davku paliva v různých režimech práce motoru (obohacení směsi při zrychlení, ochuzení směsi při deceleraci atd...).

Nabízíme plynové instalace I. generace značky:


Instalace II. generace plynového zařízení

 

Instalace II. generace je určena do vozidel s jedno nebo vícebodovým vstřikování benzínu s katalyzátorem a se sondou lambda.

V těchto vozidlech není možné montovat zařízení I. generace, jelikož hrozí poškození katalyzátoru a zhoršení emisí. Zařízení II. generace funguje na stejném principu jako zařízení I. generace, ale optimální davkování paliva je zajištěno servomotorem (actuator) ovládaným samostatnou řídící jednotkou LPG, která na základě informací získaných z originálních snímačů motoru upravuje palivovou směs plyn-vzduch.

Nabízíme plynové instalace II. generace značky:


Instalace IV. generace plynového zařízení

 

Prozatím posledním vývojovým stupněm je tzv. sekvenční vstřikování plynu, které je určené pro nejnovější typy automobilů.

Princip činnosti je poměrně jednoduchý– výstup pro ovládání vstřikovače benzínové řídící jednotky se přepojí na plynový vstřikovač prostřednictvím plynové korekční jednotky. Tato plynová korekční jednotka jen přepočítá velikost otevíracího pulsu tak, aby bylo dávkováno místo benzínu odpovídající množství plynu.

Plně funkční tak zůstávají všechny původní funkce motoru, vozidlových systémů jízdní dynamiky i palubní diagnostiky.

Tento systém plynové instalace je nabízen ve dvou verzích, a to dávkování plynné fáze a vstřikování kapalné fáze LPG.

Nabízíme plynové instalace IV. generace značky:


Instalace V. generace FSI, TFSI, GDI, ...

 

Instalace V.generace je určena do vybraných vozů s motorem s přímým vstřikem benzínu (např. motory FSI Volkswagen).

Řídící jednotky plynové instalace využívají dodatečné informace z diagnostického systému vozidla EOBD (European On Board Diagnostic) a díky tomu je možné velmi přesné dávkování plynu do spalovacího prostoru. Jedná se o nový a technicky dokonalý systém sekvenčního vstřikování plynu, který nemá na trhu konkurenci.

Navíc díky této jedinečné funkci má plynový systém stálé samoadaptační schopnosti v reálném čase.

 

Nabízíme plynové instalace V. generace značky:

Vyhledávání

© 2011 AUTO - JF, s.r.o., Příkop 843/4, 602 00 Brno, IČ: 28267451, zapsána u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 57453

Vytvořeno službou Webnode